ące się pozycjonowaniem w swojej ofercie zawierają usługę prowadzenia fanpejdża na Facebooku. Zdarza się nawet, że zamiast własnej strony internetowej niektórzy przedsiębiorcy, zwłaszcza w branży gastronomicznej, posiadają jedynie fanpejdż na Facebooku. Jest to często używane narzędzie w marketingu internetowym, które jest łatwo dostępne oraz relatywnie proste w obsłudze. Oczywiście samo posiadanie fajnpejdża nie zagwarantuje większej ilości klientów, musi być on także prowadzony w odpowiedni sposób.
Skuteczne narzędzia e-marketingu
E-marketing, podobnie jak tradycyjny, korzysta z szeregu różnych narzędzi. Podstawowymi formami internetowego marketingu są pozycjonowanie, e-mail marketing, Google AdWords, czy Facebook Ads. Co ciekawe również aukcje internetowe są swego rodzaju formą e-marketingu, dlatego że jest to związane ze sprzedażą dane produktu za pomocą strony internetowej. Działanie związane z
e-marketingiem mogą więc być przeprowadzane na wielu płaszczyznach, jednak pozycjonowanie ciągle pozostaje najbardziej popularną formą marketingu internetowego. Co więcej liczba zwolenników internetowej formy marketingu stale rośnie., dlatego że jak dotąd jest to najskuteczniejsza forma promowania swoich usług oraz produktów.
real-time marketing.
Content Marketing jest ściśle związany z pojęciem tzw. marketingu wirusowego, czyli działaniami marketingowymi, których celem jest budowanie świadomości marki poprzez nakłonienie odbiorców do samodzielnego rozpowszechniania informacji na temat danej firmy, oferowanych przez nią produktów bądź usług. Żeby osiągnąć ten cel, specjaliści od content marketingu stosują różne techniki docierania do potencjalnych klientów. Do najpopularniejszych kanałów przekazu należą fora i media społecznościowe (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube itp.) oraz blogi branżowe, które umożliwiają szybkie rozpowszechnianie treści marketingowych. Do tego celu wykorzystywany może być m.in. real-time marketing.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing